inför 2017.

Det här med att blogga är tydligen inte så lätt för mig. Sägs väl att det tar 14 dagar för något att bli rutin, tydligen räcker det inte med två (som jag tror är min längsta antal-dagar-jag-lyckats-blogga-i-rad jag lyckats med). Sorligt. 
 
Men snart är detta år slut och med nytt år kommer ju som bekant lite nu-jäklar-ska-jag-göra-en-förändring energi. Nytt år, nytt jag lyder ett väldigt utnyttjat ordspråk. Så vad passar bättre än att punkta upp lite nyårslöften som jag ska göra mitt bästa för att uppfylla. 
 
Nyårslöften 2017 
 
  • Börja blogga eller i alla fall skriva mer, kanske summera veckan/månaden som gått. 
  • Kunna stå på händer och gå upp i brygga. 
  • Yoga mer. 
  • Inte låta kameran samla alltför mycket damm på hyllan. 
  • Bli bättre på att vara snäll mot mig själv, vilket betyder stressa mindre och ta hand om hjärtat. 
  • Ta examen(!!) 
  • Bli bättre på att visa uppskattning till de fantastiska människorna jag kallar familj och vänner, som funnits där för mig under detta år. 
 
Detta är ett utkast till mina nyårslöften detta år! 2017, jag är redo för dig... Tror jag. 
 
Allmänt | | Kommentera |
Upp