Tryck nr 2.

Det där försöket till upplivning gick inte direkt som planerat. Tror man ska få in tryck nummer två lite tidgare än 2 månader efter första trycket. Men då en dödsförklaring uteblivit kan man inte annat än att inse att det är en blogg med lite hopp om liv igen jag har att göra med. Sååå här kommer, lite sen kanske, tryck nr två. Eller blir det ett egentligen och försök nr 2? 
 
Hur som haver. Tänkte bjuda på ett axplock av bilder från min sommar. Lite västkusten, lite gotland, lite bilbingo och helt perfekt. Har för första sommaren sen man satt i skolvänken haft ledigt mer än 2 veckor. Hela 6 veckor unnande jag mig ledigt denna sommar och det har varit det bästa beslut jag tagit på länge. Kunde inte önskat mig en bättre uppladdning inför höstens äventyr. 
 
 
Hösten innebar för mig en nystart. Jag hade i juni gått upp på scen, fått diplom och tyckt på "publicera uppsatsen" på skolans helsida. Med en examen rikare slog jag igen dörrarna till LTU för sista gången (på ett tag vad jag vet) och såg fram emot vad som väntade efter ett efterlängtat sommarlov. Efter sommarlovet väntade en kontorsplats på en av stans revisionbyrårer och en provanställning. Nu har jag jobbat i cirkus en månad och än har jag inte vant mig med tidiga mornar eller att dricka kaffe. Vilket gör det förstnämnda lite jobbigare. Men har börjat beta av lagret av theer som finns på kontoret. 
 
Nu ska jag återgå till söndagssysslan jag höll på med innan, nämligen ingenting. Eller varvar tvn och en bok medans pojkvänenn ligger nerbäddad i feber. På återseende, förhoppningvis. 
 
 
 
 
Allmänt | | Kommentera |
Upp