Två bilder från min söndag

 
Söndagen som var har varit helt perfekt. Började dagen med frukost framför tv och sen tog jag en lite (*host* 1 timmes) vilostund på soffan medan solen värmde upp rummet. 
 
När kroppen kändes mer återställd så begav jag och sambon oss ut mot Storheden för lite söndagsshopping. Högst på agendan stod utemöbler till vår balkong. Men jag var kanske mest exalterad över vårt stopp i blombutiken. Fingrarna har kliat och nu när vi äntligen börjar komma i ordning i den nya lägenheten så gick startskottet för: operation gröna fingrar! Oh som jag längtat. Vår nya lägenhet är prefekt för våra gröna projekt. Så i söndag var vi alltså och shoppade loss på blomsterlandet. 
Testade även denna dryck och utmärkte den redan efter två klunkar till min nya favorit! Så god. 
 
 
Efter några omplanteringar avslutades kvällen med tacos i min favorttröja (egentligen sambons men lånar den titt som tätt) 
 
 
 
Allmänt | |
Upp