13-07-14

De senaste dagran har spenderats på jobbet samt hemma i soffan med en förkyling som heter duga som sällskap.
Rösten ville inte vara med och försvann fort som satan, men lägligt nog valde den att svika mig under mina lediga dagar. Vilket gjorde att jag spenderade dessa dagar knäpptyst med en tekopp spetsad med ingefära och honung alltid nära til hands. Mestandels horisontellt läge då jag dessutom var dunderförkyld och seg som sirap i kroppen. 
Rösten var tillbaka till den dag då jobb stod på schemat dock verkar inte snuvan ge sig lika så lätt. Så jag och näsdukarna kommer nog umgås ett tag till verkar det som. 
 
Efter en jobbhelg väntar en ledig måndag, välkomnar ledigheten med öppna armar. 
 
Innan jag var sjuk hann jag med en fotorunda med systern och hunden min. Här är några av de bilder som fastnade i min kamera. 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Koffe - fotoblogg:

»Ja ibland kommer en förkyllning när man minst anar det. Riktig buzzkill. Själv så föredrar jag Socker med Earl gray te!

Tack du! :)

Upp