Fram tills nu

Sommaren har kickat igång och jag spenderar min tid på skeppsbrogatan 47, 3 våningen på service avdelningen på MAX huvudkontor. Har hunnit stämpla in och ut ca 40 gånger. Eller okej kanske 35 eller 33 för det jag svurit mest över under de två veckor jag hunnit vara där är att jag ännu en gång glömt att stämpla in/ut. Hur svårt kan det vara kan man undra. Men väldigt kan tjejn med en påminnelselapp på datorn intyga. Annars går det hyfsat, är lite nervös inför veckorna när Gudrun och Rebecka är borta då det kommer bli lite "hektiskt" som min chef snällt uttryckte sig. Med det menar hon: Du kommer få slita arslet av dig men det går säkert bra. Men så layback som jag blivit på senaste tiden får jag helt enkelt göra mitt bästa och ta det som det kommer. Är nämligen ingen idé att ta ut oro eller misslyckande i förtid. Det enda man ska ta ut i förtid är glädje! 
 
Jag har efter vad jag kallar en helvetesmånad ändrats ganska mycket. Perspektiv och värderingar har ändrats och jag har liksom lyst upp delar av mig jag hade i mörkret förut. Jobbar mycket med mig själv och har insett att hälsan är viktigast i alla lägen. Det finns en gräns hur långt man kan pressa och sträcka sig innnan något säger stopp. 
 
Min sommar har minst sagt börjat katastrofalt dåligt. Visst det är inte det värsta som kunde hända men för mig har denna period varit väldigt jobbig för mig på många sätt. 
 
Såhär spenderade jag första veckan efter att jag gjort tentan: 
 
 
I horisontellt läge. Helt slut. 

Väntar i skrivande stund på läkarens uttlåtande efter ännu någa blodprover. Tröttheten är kvar men har fått ett svar på mina plötsliga hjärtrusningar som läkaren trodde var panikångest, vilket istället berodde på en extraledning i hjärtat så en ermiss till umeå är skickad. Försöker att inte tänka på det för att inte drabbas av någon typ av panik inför vad de måste göra. 
 
Annars har jag hunnit vara igång lite (med betoning på lite) mellan vilostunderna. 
 
Nej jag orkar inte fixa bilderna nu. 
 
Nya tag! Hej sommaren 2016. 
 
Allmänt | |
Upp