Måndag

Ny vecka, nya tag och nya möjligheter. Som det så fint heter. Det är helt otroligt hur jag har kunnat få tiden att gå idag, har haft absolut ingenting att göra idag på praktiken men ändå slog klockan hemgång utan att jag stirrat på klockan alltför mycket. Visst att dagen gick åt till andra saker än just enbart jobb idag, som att reda ut det här skriva-tenta-på-annan-ort-tjafs och att googla matinsperation. Men efter telfonsamtal med både kerstin på LTU och emil har vi ny rett ut det och bestämt oss att istället leva på hoppet att vi klarade tentorna och inte lägga någon mer krut på att försöka fixa hela köret för att få skriva på annan ort. Sen har jag säkert också gjort av med mer pengar än jag hade gjort om jag inte letat matinspration på jobbet. Men det såg så gott ut så man måste ju testa! 
 
Nu ska jag göra mig en fruktsallad och sätta på det nya avsnittet av Westworld. Måndagar blev percis lite bättre tack vare den serien! 
 
 
Allmänt | |
Upp