Rörelse

Hittade en fotoutmaning helt i min smak, nämligenen en utmaning som inte käver att man rastar kameran varje dag eller vecka heller för den delen. Utan istället räcker det med en gång i månaden. vilket passar mig perfekt just nu i slutspurten av utbildninigen. 
 
Denna månads utmaning var rörelse. Och eftersom jag hittade utmaningen idag tänkte jag att det var bäst att rasta kameran redan idag. Så nedan finner ni mitt bidrag. 
 
Denna bild beskriver ganska bra frustation för mig. När man bara måste skaka av sig det. Det har jag börjat med på sistonde, att boksatvligt talat skakat av mig det. Det släpper inte alltid, men det känns ofta lite bättre efteråt.  Till exempel när examensarbete går knackigt och man inte hittar artikeln som säger just det där man behöver för att sätta en klockren problemformulering eller när det händer något som man inte kan påverka men ändå påverkas av. Och man känner frustationen bubblar inom en och allt man kan göra just då är att skaka av sig det och sen acceptera läget. Detta funkar såklart inte alltid men ibalnd så.
Utmaningen finns här hos Amanda jona [SPONTAN] - KLICKA HÄR för att komma till den. 
Allmänt | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så läcker tolkning, kul att du ville vara med! :D

Upp