Lite vårkänslor.

När jag slog upp ögonen 04.00 (inte frivilligt vill tilläggas) var det enda som motiverade mig att jag skulle få åka till något varmare breddgrader (för en utbildning). Stockholm, närmare bestämt. Jag hade sett framför mig sol och upp mot 20 grader. Det blev regn och ner mot 5 grader istället. MEN utbildningen var bra och de bjöd på go-fika buffe varje dag vid 15. Två dagar fick jag njuta av denna buffe innan det var dags att sätta sig på planet tillbaka till Luleå. Men innan planet gick vid halv 8 visade sig Stockholm från en någorlunda fin sida, det var uppehåll. Så jag och min kollega tog vägen förbi kungsträdgården för att skåda lite vårkänslor! Och trots att alla blommor inte slagit ut så var det mig allt en vacker syn. Se så fint. 
 
 
 
Det var allt från mig. Nu väntar popcorn och vem bort här. 
Allmänt | |
Upp